فروش

فروش

مجموعه نمایندگی اتوخندان در راستای تسهیل خرید و فروش خودرو اماده مشاوره‌هایی در زمینه خرید و انتخاب خودرو مناسب برای هر شخص است.
انتخاب خودروی مناسب از سوی مشتری اولویت اول است و به همین دلیل و به خاطر تنوع برندهایی که در اختیار داریم مشاوره‌های خرید را ارائه می‌کنیم تا به این ترتیب به مشتریان بگوییم متناسب با بودجه، نیازها، میزان مسافت طی شده در سال و پارامترهای دیگر، کدام خودرو برای آن‌ها مناسب است.
خدمات ارائه شده از سوی مجموعه نمایندگی‌های اتوخندان به غیر از مشاوره در فروش و ارائه مشوق‌های خرید، خدمات اضافه‌ای نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت آن‌ها را بیش از پیش جلب کنیم. به‌عنوان نمونه در سال‌های اخیر خدماتی مانند یک سال گارانتی تعویض، تعویض رایگان خودرو، ارائه خودروهای پلاک شده در جاده‌ها در ایام عید، یک سال کارواش رایگان و خدماتی از این دست از جمله سرویس‌هایی است که از سوی ما به مشتریان عزیز ارائه شده .
مشتریان با حضوردر  مجموعه‌ اتوخندان  این امکان را فراهم می‌کند که خودروهای مختلف را به‌صورت هم‌زمان بررسی و مقایسه کنند تا بتوانند از این طریق بهترین انتخاب را داشته باشند."
این مجموعه‌ فرصت مناسبی به خریداران می‌دهد تا بتوانند مراکز مجاز پیش خرید و خرید خودرو را بشناسند و در دام افرادی که با تبلیغات و وعده‌های فریبنده قصد دریافت پول از خریداران دارند را نخورند."
علاقه‌مندان برای خرید خودرو یا فروش و دریافت مشاوره در این زمینه می‌توانند به مجموعه نمایندگی اتوخندان در تهران مراجعه کنند.
مدیریت کل   بابک ابراهیمی 09121110092